مزایای استفاده از کفش طبی ارتوپدی چرم مردانه | چرم میخچی

 

۵ مزایای بسیار مهم برای استفاده از کفش های طبی ارتوپدی :

 

۱. کاهش درد پا و کمر هنگام راه رفتن.

۲. تقویت گردش و جریان خون در پا.

۳. بهترین گزینه برای فعالیت و ورزش کردن.

۴. تصحیح مشکلات قوس پاشنه و کجی انگشتان پا.

۵. قابلیت گردش هوا، باعث شادابی و رفع بوی بد پا، مزایای استفاده از کفش طبی ارتوپدی چرم مردانه می باشد....

 

انواع کفش های طبی ارتوپدی مردانه :

 

کفش طبی راحتی کشی : این کفش با زیره EVA کاملا طبی و وارداتی می باشد،‌ جنس کفی داخلی از چرم طبیعی و آنتی باکتریال تشکیل شده است. دو طرف دهانه کار کشی هست و خیلی راحت داخل پا می رود.

 

(برای مشاهده این کفش طبی کلیک کنید)

 

کفش کتانی اسپرت طبی :‌ یک کفش کتانی فوق العاده نرم طبی و مناسب پیاده روی و ورزش می باشد. زیره کفش EVA وارداتی و کاملا طبی هست. جنس رویه از چرم طبیعی گاوی تولید شده.

( برای مشاهده این کفش کتانی طبی کلیک کنید)


کفش کلاسیک ارتوپدیک: یک کفش طبی، شیک مناسب موقعیت های اداری/ روزمره و کلاسیک. برای کسانی که طولانی مدت کفش پاشون می کنند بسیار گزینه خوبی هست. پیشنهاد می کنیم کسانی که مشکل قوس پا هم دارند از این کفش استفاده کنند.

(برای مشاهده این کفش طبی کلیک کنید)

 

کفش کتانی طبی راحتی : یک کفش کتانی طبی، راحت، بسیار نرم و منعطف پذیر است. زیره و کفی این کفش کاملا طبی و وارداتی می باشد. جنس رویه از چرم طبیعی تولید شده است.

(برای مشاهده این کفش کتانی طبی کلیک کنید)

 

 

نکات مهم هنگام خریدن کفش طبی ارتوپدیک :

 

نکته اول: هنگام خرید کردن کفش طبی حتما سایز دقیق پای خودتان را بدانید. میتوانید برای اندازه گیری درست سایز پای خود مقاله سایز پا را (اینجا مشاهده کنید)

 

نکته دوم: پا باید در کفش طبی که می خواهید خریداری کنید کاملا راحت باشد، یعنی به پشت پا و انگشتان پا فشار نیاورد و پا احساس سبک بودن کند.

نکته سوم: کفش طبی ای را انتخاب کنید که سبک و استاندارد های یک کفش طبی را داشته باشد. به عنوان مثال کفی و زیره باید کاملا طبی باشند. پاشنه پشت کفش با اندازه پاشنه پای شما یک اندازه باشد و جنس رویه از چرم طبیعی باشد.

نکته چهارم: از سایت های مطمئن و قابل اطمینان خرید کنید. اکثر فروشگاه های اینترنتی کفش های غیر استاندارد و غیر طبی را به عنوان کفش های طبی می فروشند.

 

از کجا کفش طبی ارتوپدی مردانه خرید کنیم :

 

برای خریدی مطمئن و به صرفه، می توانید چرم  میخچی را انتخاب کنید. کفش های فروشگاه چرم میخچی کاملا طبی و از چرم طبیعی تولید شده است. تخفیف ویژه، ارسال رایگان درون شهری، ۶ ماه ضمانت نامه تعویض کفش در صورت انتخاب سایز نا مناسب و.... تنها چند ویژگی از چرم میخچی می باشد.

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش