کفش های چرم ایتالیایی | فروشگاه اینترنتی چرم میخچی

کقش های چرم مردانه ایتالیایی | فروشگاه اینترنتی چرم میخچی

 

جهت مشاهده شیک ترین مدل های کفش چرمی مجلسی کلیک کنید.

 

آنچه در این مقاله میخوانیم:

 

در دنیا کشور های زیادی دستی بر صنعت کفش چرمی دارند اما ایتالیا کشوری است که به خانه و مهد مد و استایل معروف می باشد. از این رو اکثر برندهای جهانی و با کیفیت در حوزه تولید محصولات چرمی در این کشور قرار گرفته اند. در ایتالیا، بازار کفش چرم تاریخچه ای دیرینه و تقریباً بی رغیب دارد. بی دلیل نیست که تولیدات کفش چرم این کشور را می توانید در سراسر دنیا بیابید.

 

کفش چرمی ایتالیایی قهوه ای رنگ | تمام چرم طبیعی |

خرید مشابه این محصول(کلیک کنید)

صادرات ایتالیا: 


بطور معمول بیش از 80 درصد تولیدات چرمی ایتالیا به سراسر دنیا صادر می شوند. بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی ها، مشتری های پروپا قرص کفش های ایتالیایی هستند. اما چرا این محصولات از محبوبیت بالایی برخوردارند؟ علاوه بر کیفیت، زیبایی و منحصر به فرد بودن سبک تولید از دلایل جذابیت این محصولات می باشد.

 

کفش کالج چرم طبیعی ایتالیایی | قهوه ای رنگ

خرید مشابه این محصول(کلیک کنید)

بهترین برند های ایتالیایی:

 

جالب است بدانید که اکثر مردم در هنگام خرید کفش های ایتالیایی با مشاهده  قیمت های نسبتا بالا، از خرید خود منصرف می شوند، اما دریغ از اینکه بدانند این کفش ها چه مزیت هایی دارد و چه وقت و هنری صرف شده تا این اثر هنری خلق شود .!

 

مزیت کفش چرم ایتالیایی:

  • نرمی و راحتی به هنگام پوشیدن

  • دوخت منظم و با کیفیت

  • دوام و طول عمر بالا

  • طرح های زیبا و خاص

  • ارزش بسیار بالا

 

کفش هشترک چرمی ایتالیایی

خرید مشابه این محصول(کلیک کنید)

 تامین کنندگان چرم برای کشور ایتالیا:

 آفریقا / آمریکای لاتین / استرالیا / ایران / بنگلادش کشور های صادر کننده چرم طبیعی درجه یک به ایتالیا هستند.

چرم گاوی در رتبه اول و چرم گوسفندی ، بز و کروکدیل به ترتیب در لیست پر استفاده ترین چرم برای تولید این نوع کفش ها هستند.جالب است بدانید که ایران و ایتالیا در زمینه کفش های چرمی همکاری بسیار خوبی دارند و چرم صادره از ایران به ایتالیا وارد می شود و این آثار و زیبایی محض بی بدیل خلق می شود.

 

کفش چرم طبیعی دریایی ایتالیایی | عسلی رنگ

خرید مشابه این محصول(کلیک کنید)

مقایسه صنعت کفش چرم ایران و ایتالیا:

ایتالیا علاوه بر اینکه کفش های چرمی دست دوز تولید می کند، یکی از بزرگترین سازنده های کفش چرم با دستگاه نیز می باشد و به همین منظور در اطراف این کشور، کارخانه ها و کارگاه های کوچک و بزرگ تاسیس شده وآن را یکی از ابرغول های صنعت کفش چرم تبدیل کرده است. ناگفته نماند با اینکه ایتالیا کفش های بسیار ناب و درجه یکی تولید می کند، بازار کفش چرمی ایران میتواند به عنوان  رغیبی بزرگ و سر سخت در تولید محصولات چرمی به شمار رود. ولی متاسفانه بازار ایران برای مشتریان بین المللی شناخته شده نیست. ازین رو فعالان حرفه ای ایرانی درتلاش برای اثبات ارزش چرم ایران و هنر دست کفاشان با استعداد ایرانی می باشند. امید است این امر هر چه زودتر محقق گردد.

 

دوخت با دست کفش چرم طبیعی ایتالیایی

 

نتیجه گیری:

اگر شما فردی هستید که به مد و استایل خودتان اهمیت می دهید و همیشه به دنبال محصولات با کیفیت و درجه یک می گردید و سلامت پای شما برایتان مهم می باشد پس برند های ایتالیایی برای شما می تواند انتخاب خوبی باشد. صنعت کفش ایتالیا بخش قابل توجهی از صادرات را به خود اختصاص داده است بطوری که در اکثر بوتیک های لوکس نمی توانید از کفش های چرمی درجه یک ایتالیایی بگذرید. به همین دلیل منظور است که ایتالیا را مهد و زادگاه استایل و مد یاد می کنند.

 

منابع عکس: {پینترست / Paintrest}

 

کیان گفت:
عالی و مفید بود
    مدیریت گفت:
    سلام و درود.
    ممنون از کامنت زیباتون.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش