خرید کفش چرم اصل مردانه | فروشگاه اینترنتی چرم میخچی

خرید کفش چرم اصل مردانه | فروشگاه اینترنتی چرم میخچی

 

امروزه کفش چرم در دنیای مدرن حرف اول را می زد. شیک بودن و درعین حال، راحت بودن پا از خصوصیات مهم خرید کفش چرم می باشد. بیش تر آقایان برای حفظ سلامتی از کفش های چرم راحتی بخصوص طبی استفاده می کنند.

 

(برای خرید کفش های چرم مردانه اینجا کلیک کنید)

 

خرید انواع کفش چرم مردانه:

 

کفش های چرم مردانه در دسته های مختلفی برای خرید قرار می گیرند به عنوان مثال، کفش های کلاسیک، طبی راحتی، اسپرت، کالج، بوت ها و.... 

کفش کلاسیک : برای استایل مدیریتی، اداری، مراسمات رسمی و همچنین روزمره می توان استفاده کرد. کفش های کلاسیک فوق العاده شیک، مدرن و امروزی هستند.

 

(برای خرید کفش های کلاسیک اینجا کلیک کنید)

 

کفش طبی راحتی : افرادی که زمان زیادی کفش داخل پاشونه این مدل بسیار مناسب هست. جنس زیره، کفی، آستر داخلی و بیرونی کفش های طبی کاملا از چرم طبیعی بوده و طبی می باشند.

(برای خرید کفش طبی اینجا کلیک کنید)

 

کفش کتانی اسپرت : این کتانی ها کاملا نرم و راحتی می باشند که از چرم طبیعی دوخته شده و زیره آن ها کاملا طبی بوده و سبک هستند. برای پیاده روی، روزمره و استایل اسپرت پیشنهاد می شود.

 

(برای خرید کتانی اسپرت اینجا کلیک کنید)

 

کالج مردانه : کالج ها در صنعت مد حرف اول را در استایل کفش ها می زنند، به علاوه اینکه ظاهر شیکی دارند، قابلیت طبی و راحتی خاصی دارند. کالج ها محبوب ترین کفش در میان آقایان محسوب می شوند.

 

(برای خرید کالج چرم مردانه اینجا کلیک کنید)

 

بوت و نیم بوت : بیش تر در اواسط فصل به ویژه ماه های زمستان به فروش می رسند. بوت ها معمولا از چرم جیر تولید و دوخته می شوند. جیر ها تنوع رنگی و همچنین مقاومت بالایی دارند.

(برای خرید بوت مردانه اینجا کلیک کنید)

 

خرید کفش چرم مردانه | فروشگاه چرم میخچی 

 

برای خریدی مطمئن و با کیفیت می توانید فروشگاه اینترنتی چرم میخچی را انتخاب کنید. ویژگی هایی که چرم میخچی برای مشتریان گرامی خود در نظر گرفته است :

۱. ۶ ماه گارانتی

۲. ارسال رایگان

۳. هدایا مناسبتی

۴. کد تخفیف

۵. تعویض کفش ( در صورت انتخاب سایز نا مناسب)

 

 

خرید اقساطی بدون کارمزد چرم میخچی :

 

خرید اقساطی چرم میخچی یک فرصت ویژه برای عزیزانی که می خواهند به صورت قسطی بدون کارمزد کفش خریداری کنند، این امکان مهیا شده است. توضیحات تکمیلی را می تواند از لینک زیر مشاهده و مطالعه کنید.

 

(برای خرید اقساطی اینجا کلیک کنید)

 

خرید کفش چرم مردانه به صورت حضوری :

 

چرم میخچی تا کنون ۳ شعبه فعال حضوری در تهران افتتاح کرده است که به صورت همه روزه می توانید از فروشگاه های چرم میخچی دیدن و خرید کنید.

شعبه یک:

تهران، خیابان انقلاب، بین میدان فردوسی و خیابان لاله زار، پلاک 708 ، فروشگاه چرم میخچی ، همه روزه یکسره از 10-صبح تا 10-شب

شعبه دو: 

تهران، خیابان انقلاب، بین میدان فردوسی و خیابان لاله زار، کوچه امیر سلیمانی ، کوچه گلپرور ، پلاک 18

شعبه سوم:

​تهران ، میدان هروی ، هدیش مال ، طبقه سوم ، واحد 350 | Mikhchi Leather

 

 

خرید کفش چرم مردانه | فروشگاه اینترنتی چرم میخچی

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش