نمایشگاه کیف و کفش چرم مردانه در تبریز | فروشگاه چرم میخچی

نمایشگاه کیف و کفش چرم مردانه در تبریز | فروشگاه چرم میخچی

 

نمایشگاه کیف و کفش چرم مردانه هر سال با مشارکت فروشندگان و تولید کنندگان محصولات چرمی در شهر بزرگ تبریز برگزار می شود. امسال هم شاهد برگزاری این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه در نمایشگاه امیر کبیر و پروین اعتصامی بودیم.

 

(برای مشاهده محصولات کیف و کفش چرمی اینجا کلیک کنید)

 

تاریخچه نمایشگاه کیف و کفش چرم در تبریز:

 

این نمایشگاه در سال های ابتدایی با تعداد محدودی از تولیدکنندگان برگزار شد، با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت چرم و مد، نمایشگاه محصولات چرمی هر سال با استقبال بیش تری رو به رو می شد و در آخرین نمایشگاه که مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد حدود هزار غرفه مشغول رونمایی از محصولات چرمی خودشان بودند.

 

 

ویژگی های برگزاری نمایشگاه های کیف و کفش چرم:

 

در این نمایشگاه ها غرفه داران از محصولات پر فروش و ویژه چرمی خودشان رونمایی می کنند که باعث روند تولید محصولات با کیفیت تر و ایجاد قیمت رقابتی بین غرفه داران می شود.

فروشگاه چرم میخچی هم از این قاعده مستثنی نیست و هر سال در این نمایشگاه  محصولات چرمی برتر و با کیفیت خود را به نمایش می گذارد.

 

(برای مشاهده کفش های رسمی چرم مردانه اینجا کلیک کنید)

 

دلیل برگزاری هر ساله این نمایشگاه ها چیست؟

 

یکی از دلایل مهم برگزاری هر ساله این نمایشگاه ها شناخت تولیدکنندگان برتر، فروشنگان ممتاز و فروش عمده محصولات را می توان عنوان کرد.

همچنین دسترسی، تنوع بالا و راحتی مشتریان هنگام خرید را نمی توان نادیده گرفت.

 

 

سخن پایانی

 

کیف و کفش های چرم طبیعی مردانه چرم میخچی را با تخفیف ویٰژه و ارسال رایگان درون شهری دریافت نمایید. ۶ ماه گارانتی ، تضمین کیفیت و قیمت مناسب تنها چند ویژگی از خدمات چرم میخچی برای خریداران عزیز می باشد.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش