کمربند مردانه و هرانچه که باید از آن بدانید!

یکی از اجزا و وسایل همیشگی و ثابت در کمد لباس آقایون قطعا کمربند چرم می باشد. برای داشتن یک ظاهر منحصر به فرد رسمی یا کژوال می توان کمربند های مردانه را با ست کیف و کفش و ساعت هماهنگ کرد.. 

آنچه در این مقاله میخوانیم:

کمربندهای مردانه چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟


جنس عمده کمربندهای مردانه از چرم مصنوعی یا طبیعی می باشد. طرح کمربند ها اکثرا ساده و به رنگ های قهوه ای، مشکی، سرمه ای و عسلی تولید میشود و این ویژگی طراحی ان ها این امکان را میدهد با هر سبک شلوار و اکسسوری چرم هماهنگ کنید. کمربندهای چرم در دونوع سگگ میخی یا سوزنی تولید میشوند که نوع سوزنی سگگ های کمربند ها یک کاور فلزی تاشو و جذاب و ظاهر متفاوتی دارند.


  
یکی از کم یاب ترین و خاص ترین محصولات کمربندهای مردانه ،کمربند های دو طرفه هستند که با ایده پردازی خاصی طراحی شده اند. اسم و نوع محصول کاملا نمایانگر این موضوع است که به راحتی میتوانید با هر نوع ظاهر و سبک لباس هایتان به راحتی از هر دو سمت این نوع کمربند در ست کردن ظاهرتان استفاده کنید.

این امکان وجود دارد که اندازه‌ی کمربندها را در صورت نیاز به اندازه دلخواه  تنظیم کنید و فقط کافیه یک پرچ اضافه در نقطه مورد نظر ایجاد کنید. به منظور  راحتی کار خریدارن ببشتر کمپانی های تولید کننده به همراه کمربند ها یک عدد میخ مخصوص برای پرچ کردن ان ها ارائه میکنند.  کمربند ها به خاطر وجود پل ثابت و متحرک یک ظاهر شکیل تر و منظم تر و تمیز ترو زیبا تری دارند.

یک سری کمربندها طراحی و ظاهری متفاوتی دارند با وجود اینکه در طراحی چرم  ببشتر کمربندهای مردانه بر اساس الگوهای کلاسیک و ساده پیروی میکنند .در کمربندهای مردانه برای ظاهر زیبا و خاص و با وقار در طرفین ان ها دوخت های تزیینی و طرح های سنگی و سوزن کاری های ظریف کار شده است.

با هر نوع شلوار جین و رسمی میتوانید از کمربندهای مردانه استفده و ست کرد.از جمله کمربند های که طرفداران زیاد و خاصی دارند در کنار کمربندهای روزمره و رسمی مردانه میتوان به کمربندهای برزنتی، ورزشی، بدن سازی و ساسبند اشاره کرد.

 

مهم ترین و با اعتبار ترین  تولید کنندگان کمربند مردانه

 

بهترین برندهای کمربند را با اشاره به اینکه ایران دارای بیشترین پیشینه در زمینه چرم و صنایع چرمی میباشد میتوان در ایران جستجو کرد. از جمله بهترین و برترین و بنام ترین برندهای ایرانی میتوان به چرم میخچی، شهر چرم، چرم مشهد، مارال چرم، رویال چرم، کهن چرم، چرمیران، رایا چرم، چرم بلوط، درسا اشاره کرد.
از این‌ گذشته، برندهای جهانی بزرگی  در زمینه کمربند و اکسسوری مردانه یک سری کمپانی های بنام و معتبر عبارتند ازهرمس ،پاول، شارک، مانگو، آدیداس، پیر کاردین، ورساچه، جک اند جونز که در دسته معتبرترین برندهای دنیا هستند.

 

انواع کمربند از نظر جنس 

 

کمربندها از نظر نوع به طور کلی به دو دسته کمربندهای رسمی و غیر رسمی و از نظر جنس حاوی موارد زیر میشود.

کمربند چرم:
بهترین متریال کمربندهای مردانه  که ماندگاری بلند مدت ودر عین حال  دارای ظاهری بسیار شیک، خاص و لوکس چرم میباشد. پوشش های متنوع و مختلف کمربند های مردانه چرم  کلاسیک یا معمولی چرم که در  رنگ بندی زیادی در موقیعیت  های مناسب میباشد ازجمله  چرم بافت دار چرم بوفالو و دانه که  برای مکان های اسپرت عرضه می شوند اشاره کرد.

کمربندهای پارچه ای:

مدل اسپرت کمربندها ،کمربندهای پارچه ای هستند  که بیشتر از موادی مانند پنبه یا پلاستیک ساخته می شوند. این مدل کمربندها در رنگ و طرح های متنوعی برای ست کردن با شلوارهای جین یا کارگو و شورت های غیر رسمی طراحی شده اند و در عین حال به راحتی پوشیده میشوند.

کمربندهای جیر:
در دسته بندی کمربندها از لحاظ جنس ،جیر یکی از یکی از رایج ترین نوع کمربند مردانه میباشد  که دارای بافتی مخملی است که بیشتر در رنگ های خاکی عرضه میشود و  زیبایی منحصر فرد و جذاب و ظرافت خاصی به لباس‌های معمولی و روزمره و استایل اقایان  می افزاید.

کمربندهای الاستیک:

نوع دیگر کمربندهای مردانه که برای استایل اسپرت بسیار مناسب میباشد کمربندهای الاستیک هستند که  کشسان و انعطاف پذیر و در عین حال تناسب راحتی دارند اشاره کرد که بیشتر این نوع کمربندها برای داشتن یا پارچه جفت میشوند.

کمربندهای مصنوعی:
کمربندهای که بیشتر در طرح های اسپرت و معاصر مورد استفاده قرار میگیرند کمربندهای هستند که  ساخته شده از مواد مصنوعی مانند چرم مصنوعی، لاستیک یا نئوپرن، سبک های منحصر به فردی  میباشند.

کمربندهای زنجیری:
در بیشتر استایل های مد و به روز از جمله لباس های خیابانی کمربندهایی با تسمه های زنجیره ای دارای زنجیره های فلزی به هم پیوسته هستند استفاده میشود که خود به تنهایی یک  اکسسوری جسورانه و تند را به رخ میکشد.

کمربندهای چرم مردانه در سایت میخچی

 

جمع‌بندی

به طور کلی، کمربندهای مردانه یکی از اجزا و وسایل مهم و ثابت در کمد لباس آقایان محسوب می‌شوند. این کمربندها می‌توانند ظاهر شما را تکمیل کنند و به آن یک لمس خاص و شیک بدهند. از جمله ویژگی‌هایی که باید در نظر گرفته شود، جنس، طرح و رنگ، نوع و مدل، اندازه و قابلیت تنظیم، و سبک کمربند است.

کمربندهای چرمی به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای ظاهر شیک و خاص مردانه شناخته می‌شوند. این کمربندها از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شوند و طرح‌های متنوعی دارند که با هر سبک شلوار و اکسسوری هماهنگ می‌شوند. همچنین، کمربندهای دوطرفه نیز به عنوان یک گزینه جالب برای تنوع در استایل شما مطرح هستند. برای خرید انواع کمربند میتوانید به سایت چرم میخچی مراجعه کنید.

برندهای ایرانی و جهانی معتبری در زمینه کمربند و اکسسوری مردانه وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه کمربند خود استفاده کنید. همچنین، انواع مختلفی از کمربندها وجود دارد که می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل خود انتخاب کنید. این انواع شامل کمربندهای چرم، پارچه‌ای، جیر، الاستیک، مصنوعی، و زنجیری می‌شوند.

به طور کلی، استفاده از کمربند مردانه می‌تواند به ظاهر شما جذابیت و شیکی بیفزاید. انتخاب کمربند مناسب و هماهنگ با استایل شما می‌تواند به شما کمک کند تا یک ظاهر منحصر به فرد و جذاب داشته باشید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش