راهنمای خرید کفش مردانه

تاریخچه کفش

.

هفتاد سال پیش، یک باستان شناس با نام لوتر کرسمن شاید قدیمی‌ترین پاپوش (کفش) انسان را پیدا کرد. این کفش در واقع نوعی صندل بود که بیش از ده هزار سال قدمت داشت. باستان شناسان زمان استفاده انسان از کفش را بين 26 تا 40 هزار سال پيش تخمين زده اند.

این صندل علاوه بر مراقبت از پا، از بافت های زیبا و جذاب ساخته شده است. این یعنی این که از گذشته تا به حال همه انسان ها دنبال کاربرد در کنار زیبایی بوده اند.

 

کفش شما، اعتبار شما

.

مشهور است که می گویند در هر جمعی که وارد می شوید اولین چیزی که توجه ها را به خود جلب می کند کفش شما است. کفش، شخصیت و اعتبار شماست. کفش شما زودتر از هر چیزی خودش را نشان می دهد. زودتر از زبان شما شخصیت شما را تا حدی برای افراد حاضر مشخص می کند. بنابراین با این که موضوع کوچکی است اما این موضوع آنقدر مهم بود که تصمیم گرفتیم راهنمایی برای خرید بهتر کفش رسمی برای شما تهیه کنیم.

خرید کفش مردانه هم مثل خرید هر نوع کفش و لباس و اکسسوری دیگری اصول و قواعد خاص خود را دارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن چند فاکتور ساده خرید کفش مردانه خود را با موفقیت انجام دهید. در این مقاله ما راهنمای خرید کفش مردانه را در چهار گام ساده برای شما بیان کرده‌ایم. در ادامه نیز شما با روش صحیح واکس زدن و برق انداختن کفش چرم مردانه در شش گام آشنا خواهید شد.

.

.

گام اول مشخص کردن سایز پا

.

کفشی که اندازه پای شما نباشد هیچ ارزشی ندارد پس واضح است که مهم‌ترین گام برای خرید کفش مردانه پیدا کردن سایز پای شما است. پس اگر یک کفش اندازه شما نبود، به دلیل قیمت مناسب، آن را نخرید. بهتر است مقداری بیشتر هزینه کرده و یک کفش اندازه و باکیفیت خریداری کنید.

اگر از سایز پای خود مطمئن هستید می‌توانید این گام را رد کنید اما اگر در این مورد تردید دارید می‌توانید این اندازه گیری را در منزل انجام دهید.

.برای انتخاب دقیق سایز پا در سایز های استاندارد میتونید بر روی این لینک کلیک کنید

.

.

.

گام دوم ، مشخص کردن نوع کفش

.

کفش ورزشی مناسب یک وضعیت و کفش چرم هم مناسب یک مناسبت است. کفش های ایمنی و کار هم به همین طور، پوشیدن کفش کار بیرون از محوطه کارگاه کاملا اشتباه است. پس کفشی را که می پوشید متناسب با مناسبت مربوط به آن باشد، کفش مجلسی، کفش راحتی و … 

کفش‌های مردانه مدل‌های مختلفی دارند مثل مدل آکسفورد که رسمی‌ترین نوع کفش است یا مدل براگ که حالت نیمه رسمی دارد که آشنایی با این مدل‌ها و کاربرد هر یک از آن‌ها می‌تواند بهترین راهنما برای خرید کفش مردانه باشد. کفش‌های مردانه تنوع رنگ زیادی ندارند و معمولا در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای تیره یا روشن، زرشکی، آبی تیره و برخی از رنگ‌های روشن مثل سفید و … تولید می‌شوند و هرچه رنگ انتخابی شما تیره‌تر و کلاسیک‌تر باشد کفش هم رسمی‌تر است.

.

.

.

گام سوم ، برای کفش چرم با کیفیت هزینه کنید

.

درست است که برخی افراد نمی توانند کفش های گران و با کیفیت را هر سال بخرند، اما خریدن کفش های بی کیفیت هیچ کمکی به وضعیت مالی شما نخواهد کرد. در دراز مدت خرید کفش های ارزان نسبت به خرید یک جفت کفش چرم باکیفیت بیشتر برای شما هزینه خواهد داشت.

یک کفش استاندارد رسمی مردانه هم رویه و هم زیره‌ای از جنس چرم دارد. اما کفش رسمی مناسب محیط کار رویه چرم و زیره لاستیکی دارد. جنس پارچه هم معمولا در کفش‌های راحتی و روزمره کاربرد دارد و مواد پلاستیکی و لاستیک هم در کفش‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش